بیوگرافی آن واتانابه بازیگر نقش میکو در سریال نوش جان
نوشته شده توسط : روح الله باقری

والدین بازیگر نقش میکو

آن واتانابه  متولد 14 آوریل 1986 در توکیو شد. خانواده او خانواده ای هنری بود و پدرش به نام کن واتانابه از جمله بازیگران مطرح سینما در ژاپن است. مادر او نیز یومیکو نام دارد. البته والدین آن واتانابه بعد از مدتی از هم جدا شدند.

شروع فعالیت حرفه ای آن واتانابه  

آن واتانابه  به واسطه کار پدرش از همان کودکی با دنیای بازیگری آشنا شد و خودش نیز به این هنر علاقه داشت اما قبل از این که بتواند جایگاه خودش را به عنوان یک بازیگر به دست بیاورد مدتی به عنوان مدل فعالیت کرد و از جمله این که مدل تبلیغاتی یک عطر در ژاپن بود.

 

این بازیگر فعالیت حرفه ای خود را با یک سریال تلویزیونی در سال 2007 شروع کرد. این سریال نتوانست موفقیت زیادی برای بازیگر جوان به ارمغان بیاورد اما مسیر او را در این حرفه باز کرد و دختر جوان یک سال بعد در فیلمی سینمایی حضور یافت.

 بیوگرافی بازیگران سریال نوش جان

بازی در نقش میکو در سریال نوش جان

سریال نوش جان در ژاپن بینندگان زیادی داشت و آن واتانابه با بازی در نقش اصلی آن یعنی میکو توانست به شهرت و محبوبیت زیادی برسد.

 

او همزمان با این که بازیگری می کرد در عرصه دیگر نیز فعالیت داشت از جمله این که تاکنون 2 آلبوم موسیقی از او منتشر شده و وی یک برنامه رادیویی ساخته و در یک فیلم مستند نیز حضور داشته است.

ازدواج ناموفق

آن واتانابه  در اول ژانویه سال 2015 با یک بازیگر مطرح به نام ماساهیرو هیگاشیده ازدواج کرد. این زوج در سریال نوش جان نقش زن و شوهر را بازی کردند.

 

هیگاشیده تا کنون در فیلم های «نامه خودکشی»، «مساله کیریشیما»، «آساکو» و فردای من، دیروز تو بازی کرده است.

 

این زوج در 16 مه 2016 صاحب 2 دختر دوقلو شدند و بازیگر نقش میکو تنها پسرش را نیز در روز 7 نوامبر سال 2017 به دنیا آورد.

 

در حالی که به نظر می رسید همه چیز به خوبی و خوشی پیش می رود ناگهان فاش شد مرد جوان به همسرش خیانت کرده است. همین موضوع روابط این زوج را تیره و تار کرد و در نهایت خانم بازیگر در روز اول آگوست 2020 از شوهرش طلاق گرفت اما هر دو وعده داند برای مراقبت از کودکان با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

 

حتی شکست در زندگی شخصی نیز خانم بازیگر را از دنیای سینما و تلویزیون دور نکرد. او تاکنون در11 فیلم سینمایی و 16 سریال حضور داشته که آخرین آنها به نام مردم امید همچنان در دست تولید است.

 




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: